Jak plnit cíle mého podnikání pomocí sociálních sítí

PRAKTICKÝ 4DENNÍ MINIKURZ

Řešíte ve svém podnikání až moc často dennodenní úkoly? Ráno otevřete e-mail a už to začíná – odpovědi zákazníkům, odesílání objednávek, zkrátka každodenní rutina, která vás pohltí dřív, než si stihnete dopít kávu. Večer zavřete notebook s pocitem, že jste celý den něco řešila… ale na skutečné plánování nebo nastavování cílů vám zase nezbyl čas. Zní vám to povědomě? 

Stále si říkáte: „Příští týden bude už trochu volněji, to si udělám ten plán!“ – ale volněji nikdy není a na dlouhodobá vize vám zůstává maximálně v hlavě?

Když se v zápalu práce sotva stíháte najíst, občas vás napadne: „Proč to vlastně dělám? Má to vůbec smysl?“

Trávíte čas správou sociálních sítí, připravujete příspěvky, odepisujete na soukromé zprávy... ale objednávky nebo poptávky vám ze sítí chodí jenom výjimečně. A tak váháte, jestli se vám všechen ten čas, který sítím věnujete, nějak vrátí.

Na konci roku si sednete s jazykem na vestě a řeknete si,

že to byl vlastně docela dobrý rok...

Zdaleka jste ale nedosáhla takového růstu a obratu, o jakém jste snila.

Představte si, že...

máte jasnou vizi, kam chcete své podnikání posunout, a každý týden vidíte, jak se krok za krokem blížíte k cíli.

přesně víte, jaké kroky pro to podniknout – i když se vám někdy nic nechce, dokopete se a najdete motivaci pokračovat, protože víte, že to stojí za to.

nemáte pochybnosti, jestli to, co děláte, má smysl. Máte jasno v tom, k jakému cíli směřujete a proč děláte jednotlivé kroky.

každý příspěvek na sociální sítě má svůj účel, pomáhá vám růst a posouvat se tam, kde chcete být. Už se netrápíte nízkým počtem lajků nebo zhlédnutí – protože víte, že jdete správným směrem.

Naučte se správně nastavovat marketingové cíle na sítích


a vytvořte si plán, díky kterému je letos hravě splníte.

A to vše jen za 4 dny.


Vytvoříte si cíle pro sítě

propojené s cíli vašeho podnikání

Naučím vás, jak si nastavit dlouhodobé cíle a rozdělit je na menší, splnitelné kroky – abyste přesně věděla, kde začít a jak postupovat dál.

Připravíte si akční plán,

který vás dovede do cíle

Dozvíte se, jak využít sociální sítě k tomu, abyste splnila své finanční cíle, získala nové poptávky nebo objednávky a váš obsah přitahoval nové zákazníky.

Naučíte se cíle zhodnotit,

ať víte, jak se daří je plnit

Provedu vás i čísly a grafy – jednoduše a srozumitelně, ať víte, na co koukat. Zapomeňte na Excel a složité reporty, nejsou potřeba!


MOŽNÁ VÁM TO ZNÍ POVĚDOMĚ…

Už jsem pracovala se stovkami podnikatelů. Naše první rozhovory o sociálních sítích většinou vypadají takhle:

„Čeho chcete pomocí sociálních sítí docílit?“

💁🏻‍♀️ „Přece aby se prodávala moje nabídka… Jo a ať jsem vidět… A ať mám co nejvíc sledujících. No a ještě potřebuju, aby se mi hlásili lidi do newsletteru.“

„Aha… A jak vám to funguje?

🤔 „Noo… tuhle za mnou přišla jedna paní s tím, že mě našla na Instagramu, tak to asi nějak funguje…?“

Máte to nějak změřené?

🤷‍♀️ „Facebook mi tam něco ukazuje, ale já těm grafům moc nerozumím… Celkově na čísla moc nejsem…“


TAKY TO ZNÁTE?

Já vím, že jo – je nás takových spousta. 🙈

Pojďme to společně změnit!

DÍKY MINIKURZU

… si snadno určíte, čeho chcete letos v podnikání dosáhnout.

… se naučíte jednoduše vyhodnotit, co vám funguje a kde musíte ještě zabrat.

… pochopíte, proč váš obsah na sítích zatím neprodával tak, jak by mohl.

… si osvojítemetodu, díky které budete vždy vědět, co publikovat – můžete ji používat pořád dokola.

… si už za 4 dny naplánujete celý zbytek roku.

… dostanete speciální pomůcku, která vaše sítě navždy změní.

KDO VÁS MINIKURZEM PROVEDE?

👩🏻‍🦰 Ahoj, já jsem Klára Mouchová

a pomáhám podnikatelkám využít sociální sítě tak, aby jim nejen zvyšovaly dosah, ale hlavně plnily peněženky. 📈

V marketingu na sítích se pohybuju už přes 10 let a vyzkoušela jsem si i práci pro velké značky jako je třeba SAZKA, Philips, Lindt, CK Čedok apod.

Díky tomu mi ale došlo, že je mi mnohem bližší práce pro podnikatele a menší firmy. Také si moc dobře uvědomuju, jak je pro ně náročné dělat marketing na sociálních sítích – a jak snadno se na nich můžou ztratit.

Proto jsem pro vás připravila tenhle minikurz, který je na míru připravený podnikatelkám.

Díky více než dekádě zkušeností vám předám osvědčené postupy, které vám pomůžou uspět – i v době, kdy se zdá, že (nejen) organický dosah už nefunguje.

JAK TO BUDE PROBÍHAT?

〰️

JAK TO BUDE PROBÍHAT? 〰️

KRÁTKÉ LEKCE A ÚKOLY

Každý den se vám odemkne nová krátká lekce a dostanete úkol, který vaše podnikání posune dopředu.

VLASTNÍ TEMPO

Můžete postupovat svým tempem a dívat se na lekce kdykoliv a kdekoliv (dají se i stáhnout do mobilní aplikace pro zhlédnutí offline).

ŽÁDNÝ BULLSHIT

Všechen obsah je čistě k věci a plný praktických tipů, takže díky tomu své podnikání a sociální sítě posunete dopředu za nejkratší možný čas.

Nastavte si cíle pro své sociální sítě a začněte je konečně plnit!

Stačí jen 4 dny a pár úkolů,

které zvládne úplně každý.

Do tohoto kurzu se teď nedá přihlásit.

Co nás v minikurzu čeká?

  • Vítejte v minikurzu nastanovování cílů

    Orientace v kurzu

    Proč potřebujete mít nastavené cíle

  • Cíle mého podnikání

    Jak si nastavovat chytré cíle

    Úkol + pracovní list ke stažení: Jaké jsou mé cíle pro letošní rok

  • Co je to metoda KLAPI

    Jak metodu využít na sociálních sítích

    ÚKOL + pracovní list ke stažení: Jaké části KLAPI se vážou k mým cílům?

  • Jak velké cíle rozdělit na menší

    Úkol: Jak si cíle rozdělím, aby byly snáze splnitelné?

  • Vysvětlení metrik a jejich provázání s KLAPI

    Nástroje: UTM parametry

    Nástroje: Přehledy v Meta Business Suite a Správci reklam

    Úkol + pracovní listy ke stažení: Jaké metriky se hodí pro měření mých cílů

    Závěrečné poděkování

CO O NAŠÍ SPOLUPRÁCI ŘÍKAJÍ KLIENTI?

Často kladené otázky

Kolik času budu potřebovat? Co když to nebudu stíhat?

Každý den ráno se vám odemkne nová videolekce, která trvá přibližně 20 minut. Můžete ji zkouknout u snídaně, cestou do práce, při obědě – zkrátka jak je libo. Ke každému videu dostanete i malý domácí úkol. Jeho splnění vám může zabrat půl hodinky, ale i déle – záleží na tom, co už máte ve svém podnikání nastavené a co ještě potřebujete vymyslet. Nemusíte se ale stresovat – pokud vám to jeden den prostě nepůjde, klidně nechte úkol uležet. Možná vám video z dalšího dne vnukne novou inspiraci. :)

Na jak dlouho budu mít přístup do minikurzu?

Minikurzu budete mít k dispozici po dobu 3 měsíců. takže si videa můžete pustit opakovaně a úkoly plnit vlastním tempem.

Doporučuju ale neotálet – čím dříve je splníte, tím rychleji posunete své podnikání vpřed. A pokud je odložíte „na později“… no, víme, jak to obvykle dopadá. :)

❓ Ale já na ta čísla fakt moc nejsem… 

Žádný strach, jsem v tom s vámi! Jako člověk, který měl na gymplu z matiky čtyřky a vždy tíhnul spíš ke kreativitě než ke statistikám, vám slibuju jedno – žádná složitá analytika ani nekonečné reporty vás nečekají. Naopak vám ukážu, na která čísla a grafy má smysl se soustředit a která můžete s klidem ignorovat. Naučíte se rychle pochopit, jak si vedete – bez Excelu, zdlouhavého vyhodnocování a magických rituálů s jednorožčími žíněmi. :)

❓ Opravdu potřebuju mít cíle?

Chcete jednoduchou odpověď? V tom případě ANO. Chcete to víc rozvést? Dobře…

Ceny energií, materiálů i běžných věcí kolem nás rostou a malí podnikatelé to cítí nejvíc. Možná právě teď řešíte, jestli si příští měsíc budete moct dovolit pronájem dílny nebo prodejny. Zvažujete, jestli zdražit, když vás materiál stojí dvojnásobek.

A přesně proto potřebujete mít jasno v tom, zda se vám investice – ať už časová nebo finanční – do marketingu vyplácí.

Sociální sítě by vám měly pomáhat vydělávat, ne vás stát víc než je nutné – a přesně o tom je můj minikurz, kde se dozvíte, jak si nastavit cíle a jednoduché akční kroky tak, abyste ze sítí získali maximum – bez zbytečné ztráty času i peněz.

❓ Je tenhle minikurz opravdu pro mě, i když podnikám v dost specifickém oboru?

Ano! Minikurz je vhodný pro podnikatele bez ohledu na obor – ať už prodáváte služby, jste začínající e-shopař a nebo budujete svou osobní značku. Principy, které vás naučím, jsou univerzální pro jakékoliv odvětví. Pokud ale máte pokročilejší znalosti marketingu nebo pracujete ve firmě, kde nemáte velké rozhodovací pravomoci, tenhle minikurz pro vás asi nebude úplně to pravé ořechové.

Co mám dělat, když mám technické potíže?

Pokud se během kurzu nebo při procesu registrace někde zaseknete, něco nefunguje nebo zlobí, přrípadně máte třeba jen otázky, neváhejte se na mne kdykoliv obrátit na kurzy@vicenez.agency.